Αλλαγές / Επιστροφές
Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν με οποιοδήποτε άλλο της αρεσκείας του πελάτη εντός 25 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Αντίθετα, επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα αυτά δεν μπορεί να γίνει διότι δεν μπορεί να ακυρωθεί η νόμιμη απόδειξη που εκδείδετε.
Αίτημα Επιστροφής
Επιλέγετε το νέο προϊόν της αρεσκείας σας και κάνετε νέα παραγγελία (ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ). Στη συνέχεια ελέγχουμε την νέα παραγγελία σας και την αποστέλλουμε στην διεύθυνση που μας δίνετε.
Η εταιρεία κούριερ που θα φέρει το νέο προϊόν θα πάρει το άλλο πίσω.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρεία courier.
Αλλαγές Προϊόντων
Επιλέγετε το νέο προϊόν της αρεσκείας σας και κάνετε νέα παραγγελία (ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ). Στη συνέχεια ελέγχουμε την νέα παραγγελία σας και την αποστέλλουμε στην διεύθυνση που μας δίνετε.
Η εταιρεία κούριερ που θα φέρει το νέο προϊόν θα πάρει το άλλο πίσω.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρεία courier.
Αλλαγές εντός Ελλάδας και Κύπρο
Για αλλαγές εντός Ελλάδας, εάν αφορά το νούμερο η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν, εάν αφορά αλλαγή κωδικού η επιβάρυνση της κάθε αποστολής ανέρχεται στα € 5,00 ενώ για αλλαγές από Κύπρο η επιβάρυνση είναι του πελάτη.
Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το πρϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας ή εάν το προϊόν έχει ελάττωμα, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.